.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمام قديمي ساري محل تمرين بازيكنان كبدي
دبير هيئت كبدي مازندران با بيان اينكه ورزش كبدي در استان شناخته شده نيست، گفت: گاهي اوقات به علت نداشتن مكان تمرين براي بازيكنان از حمام قديمي براي ...
حمام قديمي ساري محل تمرين بازيكنان كبدي

دبير هيئت كبدي مازندران گفت: گاهي اوقات به علت نداشتن مكان تمرين در حمام قديمي در اسلام‌آباد ساري تمرين انجام مي‌شود.

به گزارش شمال‌نيوز، اكبر رمضاني دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به در خواست رئيس هيئت كبدي مازندران اردوي درازمدت براي تيم جوانان مازندران تشكيل شد.

وي تصريح كرد: براي نخستين بار هيئت كبدي مازندران در كشور و در منطقه چهار رتبه دوم را كسب كرد.

اين مسئول از برگزاري كلاس مربيگري داوري درجه دو و سه براي خانم‌ها و آقايان در اواخر شهريورماه در مركز استان خبر داد.

رمضاني زمان مسابقات جوانان كشور را دهه سوم شهريور ماه اعلام كرد و بيان داشت: به علت حذف بعضي از استان‌ها فدراسيون كبدي براي برگزاري مسابقات تصميم‌گيري مي‌كند.
دبير هيئت كبدي مازندران با بيان اينكه ورزش كبدي در استان شناخته شده نيست، افزود: با وجود مشكلات متعدد ورزشكاران با استعداد و خوبي در سطح استان داريم.
وي با بيان اينكه رتبه دوم منطقه چهار با بازيكنان آماتور كسب شد، افزود: وجود اسپانسر قوي به اعتلاي اين ورزش در سطح استان و كشور كمك مي‌كند.
رمضاني ادامه داد: صد بازيكن مرد و 60 بازيكن زن در رده‌هاي مختلف در سطح استان مشغول فعاليت هستند.
وي با بيان اينكه خليل انتظاري در سال 86 در انتخابات هيئت كبدي به عنوان رئيس هيئت در استان انتخاب شد، تصريح كرد: وي حامي مالي خوبي بود اما مشاوران خوبي نداشت.
دبير هيئت كبدي مازندران در ادامه بيان داشت: به علت سوء استفادهايي كه در سنوات گذشته از حمايت‌هاي مالي انتظاري شد نسبت به فعاليت بيشتر در هيئت نياز به انگيزه دارد.
رمضاني بودجه‌ سه ماه 500 هزار توماني فدارسيون كبدي كشور براي استان را ناكافي دانست و بيان داشت: جايي براي تمرين جواناني كه بدون چشمداشت به اعتلاي ورزش كبدي در استان مي‌پردازند، نداريم.
دبير هيئت كبدي مازندران اضافه كرد: بازيكنان براي رفتن به اردو از جيب خودشان خرج مي‌كنند و هيئت در زمان اردو فقط قادر به خريد آب معدني براي بازيكنان است.
وي با مقايسه وضعيت بازيكنان كبدي استان گلستان و مازندران بيان داشت: در استان همجوار مازندران بازيكنان براي شركت در تيم‌هاي مختلف قراردادهاي كلان مي‌بندند و بازيكنان ما جايي براي تمرين ندارند.
رمضاني با اعلام رضايت از عملكرد مهدي حبيبي مربي هيئت كبدي مازندران بيان داشت: اين مربي بعد از چهار سال سهميه كشوري براي استان كسب كرد و هيئت كبدي قادر به پرداخت مبلغ 50 هزار تومان به اين مربي نيست.
وي با بيان اينكه به علت بدهي‌هاي زياد در سطح شهر ساري سالني توسط هيئت‌ها در اختيار ما قرار نمي‌گيرد، افزود: گاهي اوقات به علت داشتن مكان تمرين در حمام قديمي در اسلام آباد ساري تمرين انجام مي‌شود.
وي با انتقاد از برخي بازيكنان ساروي كه در بازي منطقه‌اي حضور نيافتند و با راه يافتن تيم به مرحله بعد خواهان قرار گرفتن در ارنج اصلي تيم هستند، بيان داشت: بسياري از بازيكنان تيم 25 روز بدون چشمداشتي در اردو در حال تمرين هستند و پيراهن تيم را تنها كسي مي‌پوشد كه نظر مربي را جلب كند.
رمضاني با بيان اينكه تربيت بدني بودجه ناچيزي در اختيار هيئت كبدي قرار مي‌دهد، بيان داشت: پنج هيئت در شهرهاي آمل، بابل، سوادكوه، قائمشهر و ساري در حال فعاليت هستند.
وي ادامه داد: بسياري از سالن‌هاي سطح شهر خالي است اما در اختيار ما قرار نمي‌گيرد.

محمود احمدي - خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.